Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nicole van Beelen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nicole van Beelen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Eindelijk is het dan bijna zover...
Zondag 20 augustus stap ik in het vliegtuig naar Melbourne!!
Na maanden van voorbereiding ga ik het grote avontuur te gemoed in het verre Down Under. Voor een jaartje - om te beginnen - ga ik werken in het Royal Children's Hospital op de kinder intensive-care.
Maar naast werken blijft er natuurlijk nog genoeg tijd over om al het moois te zien in de omgeving en de rest van Australie.
Op deze site kunnen jullie alles lezen van belevenissen aldaar.

Recente Reisverslagen:

14 December 2007

New York en Schiphol

06 December 2007

The Big Apple - deel 1

02 December 2007

Een laatste berichtje uit Fiji

26 November 2007

Feejee experience vervolg

25 November 2007

Bula vanuit Fiji
Nicole

Eindelijk is het dan bijna zover... Zondag 20 augustus stap ik in het vliegtuig naar Melbourne!! Na maanden van voorbereiding ga ik het grote avontuur te gemoed in het verre Down Under. Voor een jaartje - om te beginnen - ga ik werken in het Royal Children's Hospital op de kinder intensive-care. Maar naast werken blijft er natuurlijk nog genoeg tijd over om al het moois te zien in de omgeving en de rest van Australie. Op deze site kunnen jullie alles lezen van belevenissen aldaar.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45850

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 05 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: